magiskbokmal - adventure is out there!

tillbaka till skolbänken

2010-07-28 @ 14:12:35




Om cirka en månad bär det av till, vad jag förstår det som, solens stad. En månad att packa ner mitt gamla liv i lådor, för att fösa ner i källaren. LITE SMÅSTRESSIGT, eftersom jag är så extremt dålig på sånt. Istället för att aktivt städa och packa och feja, hamnar jag i nåt hörn och läser om gamla Illustrerad Vetenskap från 2003 som redan är sönderlästa. Eller kollar igenom uråldriga H&M-kataloger. Eller spelar schack mot mig själv samtidigt som jag lyssnar igenom antika inspelade kassetter från 90-talet. (vart tog Power Hit Radio vägen egentligen? Power-Hit-Raaaa-di-oooo! Och 90-talet? Det kom och gick alldeles för fort!)

Muchas gracias till eli som fixade min bloggdesign, efter mycket gnäll från min sida. Hon är uppenbarligen född till att designa. Ni skulle se hennes konstfulla klädhögar! Fast nu ska jag inte vara sån, alla har vi klädhögar hemma. Skulle våga påstå att man är lite skev om man INTE har klädhögar hemma...

Nåväl, tillbaka till nerpackningen/städningen!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: eli.

hahaha, mina klädhögar ruuuuuules ! jag borde har vunnit pris för dom för längesen.



varsegod förresten, bra att du är nöjd :)

..när ska vi seeeeeeeeeeeeeees ? jag har chips hemma.

pusski

2010-07-30 @ 15:07:17
URL: http://noheels.blogg.se/

Postat av: stina

Jennie säger att det är tomt här utan dig och jag är beredd att hålla med..hahaahaa:D PACKA!!!!! Vi höres

2010-08-02 @ 15:00:03

Postat av: eli.

svar; jag meeed ! så jävla söt !

vad braaaaaaaaaa, jag saknar din vackra stämma haha



hallå, hur gick nollningen ?!!

2010-08-31 @ 23:40:18
URL: http://noheels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback